Overslaan en naar de inhoud gaan
Blog
donderdag, 25 juli 2019 |
NL

HLZHI Marketing

Omdat we ervan overtuigd zijn dat we door samen te werken alleen maar beter worden, hebben we besloten de Upgrade Academy in het leven te roepen. Dit is ons antwoord op de vraag naar verbindend werken tussen en met alle stakeholders van ons bedrijf. “Het leven zoals het is”, is een leuk initiatief dat behoort tot de Upgrade Academy.

 

Bij “het leven zoals het is”, krijgt iedere afdeling de kans om alle medeMerkers onder te dompelen in hun manier van werken. Op deze manier is iedereen op de hoogte van alles wat er zich in een andere afdeling afspeelt. Een goede interne communicatie is namelijk een onmisbaar gegeven in een levendige bedrijfscultuur.

 

 

HLZHI Marketing

 

Deze keer was het de beurt aan team Marketing. Een team dat overloopt van creativiteit en dat er steeds in slaagt om van elk idee iets onwaarschijnlijks out-of-the box te maken. Ons marketingteam zorgt ervoor dat alle hoofdstukken (onze afdelingen) van het Upgrade Estate boek samenvloeien in één verhaal. De medeMerkers leerden meer over de verschillende soorten marketing, zoals content marketing, direct marketing, online ads, event marketing, referral programs, event marketing, werfmarketing en look & feel.

 

Daarnaast werd er dieper ingegaan op de marketingflow, de belangrijkste ‘legoblokjes’ voor het bouwen van een website en het belang van brand management. Door de presentatie zijn de medeMerkers nu ook helemaal vertrouwd met de term UX Design. UX what?! User Experience Design: de bezoeker in zo weinig mogelijk stappen zijn doel laten bereiken op een website of online platform. De marketingkennis van onze collega’s is alvast terug helemaal up-to-date. ?