Bij Upgrade Estate zien we vastgoed als decor waarin we onze communities verbinden. Huurders, investeerders, Medemerkers,... en alle anderen die in aanraking komen met ons. Sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren, dat is onze missie, én tegelijkertijd de drijfveer achter onze klantgerichte bedrijfscultuur.
Dat onze bedrijfscultuur doordrenkt is van klantgerichtheid, merkt ook Steven Van Belleghem op. In zijn boek ‘A Diamond in the rought’ pronken we, naast bedrijven zoals 'Wild Alaskan Company', 'B&M',... op het podium van de ‘Customer Champions’.
De sleutel tot een succesvolle klantgerichte cultuur volgens Van Belleghem? Een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.
Enkele voorbeelden van onze klantgerichte aanpak
Portret Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem wordt algemeen beschouwd als een van 's werelds meest vooraanstaande denkers op het gebied van klantervaring. Hij inspireerde wereldwijd toonaangevende bedrijven zoals Disney, Mastercard, Mercedes, Booking.com, Heineken en Salesforce met zijn visionaire benadering van klantervaring.
Winactie boek Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem presenteert zijn zesde boek over customer experience: 'A Diamond in the Rough'. Een praktische gids met meer dan honderd waardevolle tips over het opbouwen van een krachtige klantencultuur. Nieuwsgierig geworden? Wij geven 10 exemplaren van het boek weg.
*Volg ons op Facebook of Instagram en scoor een extra kans om te winnen.