Skip to main content

Upgrade Estate als Customer Champion !

Blog
Wednesday, 29 November 2023 |
NL
Bij Upgrade Estate zien we vastgoed als decor waarin we onze communities verbinden. Huurders, investeerders, Medemerkers,... en alle anderen die in aanraking komen met ons. Sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren, dat is onze missie, én tegelijkertijd de drijfveer achter onze klantgerichte bedrijfscultuur.

Dat onze bedrijfscultuur doordrenkt is van klantgerichtheid, merkt ook Steven Van Belleghem op. In zijn boek ‘A Diamond in the rought’ pronken we, naast bedrijven zoals 'Wild Alaskan Company', 'B&M',... op het podium van de ‘Customer Champions’.

De sleutel tot een succesvolle klantgerichte cultuur volgens Van Belleghem? Een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.

Enkele voorbeelden van onze klantgerichte aanpak

My Upgrade is het digitaal klantenportaal van Upgrade Estate
My Upgrade

My Upgrade is een volledig in-house ontworpen applicatie op maat van onze investeerders. Investeringen nauwgezet opvolgen, nieuwe investeerders aanbrengen, én op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes. Het kan nu allemaal - heel gemakkelijk - via het digitaal klantenportaal. En begrijp ons niet verkeerd! We verliezen onze klanten zeker niet uit het oog. My Upgrade is de perfecte aanvulling op onze persoonlijke contactmomenten. 

feel free to talk
Feel Free To Talk

Een aantal jaar geleden startten we met ons initiatief Feel free To Talk omdat we ons zorgen maakten over het geestelijk welzijn van onze huurders tijdens de coronacrisis. Hoe werkt het? Upkotters die ondersteuning nodig hebben, krijgen de mogelijkheid om jaarlijks 3 gratis sessies bij een Life Coach of Psycholoog/Therapeut in te plannen. En wist je dat we op vandaag al +200 studenten geholpen hebben?

coaches
De coach als held

In onze filosofie van connectie, coaching en community, staat de ervaring van de huurder centraal. Onze coaches vormen de sociale spil in elk project van Upgrade Estate. Naast een steengoed beheer zijn ze erg begaan met het mentale welzijn van de huurders. Ze bieden gemoedsrust, een luisterend oor en organiseren leuke activiteiten zodat de huurders zich thuis voelen in een warme community.

Portret Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem wordt algemeen beschouwd als een van 's werelds meest vooraanstaande denkers op het gebied van klantervaring. Hij inspireerde wereldwijd toonaangevende bedrijven zoals Disney, Mastercard, Mercedes, Booking.com, Heineken en Salesforce met zijn visionaire benadering van klantervaring.

Steven

Winactie boek Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem presenteert zijn zesde boek over customer experience: 'A Diamond in the Rough'. Een praktische gids met meer dan honderd waardevolle tips over het opbouwen van een krachtige klantencultuur. Nieuwsgierig geworden? Wij geven 10 exemplaren van het boek weg. 

 

Deelnemen aan de winactie

*Volg ons op Facebook of Instagram en scoor een extra kans om te winnen.

Boek Steven Van Belleghem