Overslaan en naar de inhoud gaan

Best place to work

awards

Waarom Upgrade Estate 
een Great Place To Work is

Om als bedrijf te blijven groeien, heb je het vertrouwen van de medeMerkers nodig. Daarom zijn we ongelofelijk blij en trots om in 2020 verkozen te zijn tot 1 van de 10 Belgische Best Workplaces met een straffe trust-index van 93%. De bedrijfswaarden familiaal, innovatief, betrouwbaar en onderscheidend vormen het interne kompas bij Upgrade Estate. Daarnaast maken talloze ingrediënten van ons bedrijf een fantastische plek om te werken.

Wist je dat we onze medewerkers steevast medeMerkers noemen, omdat zij onze missie & visie uitdragen en meeschrijven aan onze merken en ons verhaal?

Question Mark
Great

110
medeMerkers

Heart

+93%
Trust index

people

80%
medeMerkers-
tevredenheid

Een helder rekruterings- & selectiebeleid

Een rekrutering bij Upgrade Esatate bestaat steeds uit drie stappen: screening op cv, een eerste babbel op kantoor en een assessment. Een kandidaat-medeMerker wordt weerhouden als die voor 50% over de juiste skills, specialisatie & talent beschikt en voor minstens 50% inpasbaar is in onze hartelijke bedrijfscultuur. Onze vijf kerncompetenties vormen het referentiekader tijdens het selectieproces: samenwerken, flexibiliteit, vakgerichtheid, plannen & organiseren en daadkracht.

rekrutering

Innovatiecultuur

Vandaag gaat innovatie hand in hand met het aantrekken van de juiste profielen en de groei ervan met oog op de (toekomstige) werking van het bedrijf. Daarnaast is het creëren van een innovatiecultuur een absolute must om medeMerkers te stimuleren om innovatie te omarmen. Upgrade Intraprenology is ons intern innovatieplatform waarmee we intrapreneurschap aanmoedigen en medeMerkers de kans geven hun innovatieve ideeën voor te stellen.

innovatie

Een uitgebreide onboarding

Elke nieuwe medeMerker start met een uitgebreid onboardingstraject. Een persoonlijk toegewezen welcoming coach zorgt voor begeleiding in dit intensieve traject waarbij de kersverse medeMerker van elke afdeling een voorstelling of presentatie krijgt. Ook co-CEO's Nele & Koenraad verwelkomen nieuwe werknemers en stagiairs in een eat & greet waar ze hen onderdompelen in de bedrijfscultuur.

Focus op persoonlijke ontwikkeling

MedeMerkers volgen gemiddeld 38 uur interne opleiding per jaar aan de Upgrade Academy. Inspiratie, innovatie en kennisdeling staan hier centraal. Elke medeMerker krijgt een persoonlijk ontwikkelingsplan en de kans om ook extern opleidingen te volgen. Het bespreken van de geformuleerde ambities zijn onderwerp van de jaarlijkse doelstellings - & voortgangsgesprekken.

persoonlijke ontwikkeling

Vieren van successen

Bij Upgrade Estate laten we geen enkele kans liggen om belangrijke gebeurtenissen en successen met elkaar te vieren op onze eigen originele manier. Zo zorgen we ervoor dat iedereen zich binnen onze Upgrade Familie goed verbonden blijft voelen met elkaar. Verwacht je aan kerst - & zomerverloffeestje, een jaarlijkse meerdaagse medeMerkerstrip, een Upkot party, feestelijke openingen van gebouwen, after work drinks met collega's en meer.

vieren van successen

Gelijkheid & respect

Gendergelijkheid en respect voor iedere identiteit & diversiteit zijn voor ons een evidentie. Al sinds jaar en dag is gelijkheid een belangrijke bouwsteen binnen het bedrijf. In 2020 staken we nog een tandje bij door een diversiteitstraject op te starten met Hassan Al Hilou. Sindsdien is een 10-koppige diversiteitsgroep aan de slag om bestaande initiatieven beter uit te werken en nieuwe zaken te implementeren. Naast onze Chief Happiness Officer, is er ook een vertrouwenspersoon en anoniem meldpunt voor eventuele integriteitsproblemen.

gelijkheid & respect