Skip to main content

De ultieme klantenervaring volgens Dirk en Annemie

Portret
Tuesday, 08 November 2022 |
NL
Al die spontaniteit bij Upgrade Estate zorgt niet enkel voor tal van originele momenten, het bevordert ook de bijzondere band die we onderhouden met onze klanten. Daar kunnen trouwe investeerders zoals Annemie en Dirk zeker van meespreken. We spraken elkaar tijdens een partijtje padel op ons Garrincha padelveld op The Loop in Gent.
Welkom op ons Garrincha padelveld op The Loop in Gent, nog maar eens een spontaan initiatief van Upgrade Estate, om maar een balletje op te werpen…
 

Nils: Met Upgrade doen we niks liever dan mensen samenbrengen, het is onze reden van bestaan én tegelijk onze missie. Iets wat we blijven nastreven in alles wat we doen. Vastgoed is slechts het decor. Daarom zetten we in op originele events en relevante lezingen en keynotes. Heel wat bedrijven doen dat niet zo fanatiek, omdat het hun core business niet is of het enkel uit commerciële overwegingen georganiseerd wordt. Dat is het bij ons net niet...
 

Annemie: Jullie spaghetti-avond is daar een mooi voorbeeld van. Dat was een ongelofelijke belevenis. Jullie hoefden dat niet te doen, maar krijgen het telkens voor elkaar, en hoe! Jullie liefde en passie voor het ondernemen en connecteren overstijgt alles. 

DIRK ANNEMARIE KLANTENBELEVING

 

 We blijven persoonlijke connectie nastreven, dat is niet enkel onze missie. Het is onze reden van bestaan!

- Nils

Dirk: Sinds we investeren zijn we al een paar keer uitgenodigd op werfbezoek. Zo stonden we overlaatst nog met jullie te ontbijten op de werf van Upoffiz Ghent - The Loop. 
Ooit werden we eens samen met vijf andere investeerders uitgenodigd voor een talk van Imam Khalid Benhaddou. Nadien genoten we samen met Nele en Koenraad van een etentje backstage. Het was heel plezant om Nele en Koenraad op die manier beter te leren kennen.

 

Annemie: Jullie initiatief om hier op The Loop een tijdelijk padelveld mogelijk te maken, kan ook wel tellen. We zagen we onszelf niet direct padellen. Maar het is een heel toegankelijke activiteit om te doen met vrienden of familie.

 

De events van Upgrade Estate bieden onze stakeholders een opportuniteit om bij te leren of elkaar beter te leren kennen. Durven mensen zich op dergelijke events openstellen voor elkaar? 
 

Nils: Het is voor ons Belgen niet evident om open over geldzaken te babbelen. We zijn daar precies nogal gesloten over. Door op een ongedwongen manier spontane gesprekken tot stand te laten komen, voelen mensen zich meer op hun gemak.
 

Dirk: Op onze leeftijd is het al eens normaal dat je over geld begint in een gesprek met familie of vrienden. Zo kwamen we een aantal jaren geleden als vanzelf terecht bij jullie via een tante van ons. En doordat we zelf zo tevreden zijn over Upgrade Estate vertellen wij ook  regelmatig over jullie. Intussen hebben we zeker al een vijftal investeerders aangebracht en misschien die investeerders op hun beurt ook een aantal? Het is op de duur ook een domino effect.

DIRK ANNEMARIE KLANTENBELEVING

 

Doordat we zelf zo tevreden zijn over Upgrade Estate vertellen wij ook  regelmatig over jullie

- Dirk
 

Nils : Wat ons opvalt, is dat heel wat klanten zelfs vergeten dat we hen belonen met Uppies wanneer ze nieuwe mensen aanbrengen via ons Loyalty platform. Men doet het echt uit overtuiging. Dat is fantastisch, maar via ons nieuw klantenportaal My Upgrade kan je vanaf nu makkelijk nieuwe investeerders aanbrengen, gronden of panden tippen tot zelfs een nieuwe medeMerker voorstellen. In ruil word je beloond met Uppies die je kan verzilveren bij Connections, AS adventure, Resengo of Art & craft. Investeerders kunnen ook een gift doen aan Upgrade Charity of je kan je eigen VZW, goede doel of jeugdbeweging sponsoren.

 

Dirk: Wij hebben in elk geval al goed kunnen shoppen bij de AS Adventure met onze Uppies.

 

Nils: Laten we wel duidelijk zijn, My Upgrade is vooral een digitale ondersteuning in de mix van het veelvuldig persoonlijke klantencontact dat we vandaag nastreven. We zien vandaag een enorme verschuiving naar technologie als vervanging van de persoonlijke aanpak in de markt. Die kant willen wij vooral niet op gaan.  

dir
Hoe kijken jullie naar zo’n digitaal klantenportaal? Ervaren jullie dit als een extra online service?

 

Dirk: “Heel wat bankinstellingen sluiten vandaag hun filialen en beginnen met allerhande apps waar je op de duur verloren in loopt. Bij Upgrade Estate voel ik me nooit een nummer. Ik waardeer jullie direct en persoonlijk contact enorm."

 

Annemie: “Mocht er ook een app van dat digitale klantenportaal bestaan zou ik dat direct installeren. Ik gebruik veel apps vandaag. Ik zou het wel handig vinden als jullie die app dan blijven combineren met je huidige persoonlijke en ongedwongen aanpak die ik ook tijdens jullie events ervaar.”

Het is voor mij altijd belangrijk geweest dat ik kan vertrouwen op de partner waarin ik mijn centjes investeer. Ik wil zulke beslissingen niet louter met mijn verstand maken, maar op mijn gevoel kunnen rekenen. Bij Upgrade Estate voel ik me niet enkel de belichaming van mijn kapitaal, maar ik krijg een gezicht en dat voelt goed.”

 

De ultieme klantenbeleving, binnenkort ook digitaal

Met My Upgrade, ons gloednieuw digitaal klantenportaal

heb je alle informatie over jouw investering en tal van extra's altijd op zak!

Nils klantenportaal My Upgrade